28 czerwca 2019

Nietypowe

Te upalne dni sprawiają, że praktycznie wszystko robię na ostatnią chwilę... Rozleniwiłam się totalnie :-) Jednak udział w zabawie Kasi -  "Choinka 2019" skutecznie wyrwał mnie z tego letniego marazmu. Tym razem zawieszki do których wykonania użyłam brzozowych krążków. Już od dawna "chodziły" za mną... jak mi wyszły oceńcie same :-) Wzorki zwierzątek mam od Małgosi, która była tak Kochana i podzieliła się ze mną schematami, a muchomorka znajdziecie w książce  Veronique Enginger"La magie de Noel".
Jeszcze nie wszystkie zwierzaczki wyhaftowałam, powstaną prawdopodobnie kolejne... Jednak z racji wielkości krążków brzozowych, nie każdy wzorek będzie się nadawał... Z liskiem musiałam kombinować, był ciut za duży... 
Dla porządku banerek :-)

* * *
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :-) Miłego wypoczynku :-)

24 komentarze:

  1. Zawieszki cudne! Zawsze jestem pod wrażeniem kiedy widzę takie pomysłowe wykończenia dla haftów

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bardzo pomyslowe!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Kasieńko, dziewczynko - pięknie Ci wyszły! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te zawieszki i takie niecodzienne...Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł miałaś na zawieszki umieszczone na drewienku :)
    Takie inne ,a wyglądają świetnie!
    Pozdrawiam wakacyjne:)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe te zawieszki a leń w te upały dopadł nie tylko Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zawieszki. Nietuzinkowe.. Jestem nimi naprawdę oczarowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. superaśne coraz bardziej ciągnie mnie do igły

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki umieszczone na pomysłowych zawieszkach. Wspaniałe, świąteczne ozdoby!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Super hafciki, jest w nich coś magicznego! Pozdrawiam, będę odwiedzał Twojego bloga częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zawieszki!
    Kasiu jestem zachwycona...pomysłem i wykonaniem :)
    Uściski słoneczne
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł miałaś na takie zawieszki - piękne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawieszki wyglądają kapitalnie! Wszystko z namysłem i gustownie zaprojektowałaś. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł petarda! Brzozowe krążki i leśne zwierzaki. Od razu można poczuć klimat lasu i wolności.
    Naprawdę bardzo dobry pomysł z oprawą. Hafty piękne i staranne ^_^
    Czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super pomysł! Wyglądają świetnie, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomyslowe wykonczenie! Super!
    A tagi machnelam 3, zostal mi 1, w ktorym nie podoba mi sie kolorystyka, strasznie razi w oczy. Takze chyba co nieco pozamieniam, zeby mi sie podobalo :P

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te leśne kreacje, kocham lisie klimaty i muchomory też lubię :) małe a jakie piękne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie i kreatywnie!! Bardzo mi sie pomysl,wykonanie ,aranzacja zdjec i wogole calosc podoba :) Brawo Kasiu :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróciłam i co widzę wspaniałe zawieszki. Byłam bardzo ciekawa jaki miałaś pomysł na zwierzaczki. Super takie eko ozdoby. A ostatnio na wishu zamówiłam sobie takie krążki.

    OdpowiedzUsuń
  20. No padłam! Rewelacja!!!! A muchomor szczegolnie :):):)

    OdpowiedzUsuń