22 grudnia 2019

Mikołaj

I tak plan by kleić szkiełka i budować mozolnie kolejny witraż rozpłynął się chwilowo w powietrzu... Wszystko przez Elenę i post, w którym to udostępniła swoje cudnej urody schematy rękawiczek. Przepadłam... Chociaż jedną musiałam zrobić ;-) Miałam lekki dylemat czy materiał czy kanwa plastikowa... ale kanwa pod ręką a szyć tak pięknie nie umiem i bałam się, że rękawiczka skończy jako półprodukt. Na pierwszy ogień poszedł Mikołaj a raczej jego pokaźne brzuszysko ubrane w czerwony kubrak :-) i tylko po czarnym pasku od razu wiadomo z kim się spotykamy :-)
A teraz te wszystkie szczegóły, które mnie urzekły :-) mech wraz z koralikami imitujący gałązkę głogu... złoty krenik będący piękną klamrą u paska i słodkie guziczki w gwiazdki :-) A właśnie jeśli wiecie gdzie mogę kupić takie malutkie, malusie guziczki (3-4 mm) to będę wdzięczna za namiar... Cudem gdzieś w moim robótkowym pudle znalazłam te malizny....
Nie muszę chyba dodawać, że kolejne rękawiczki też powstaną. Przez prostotę i niewielką ilość kolorów bardzo szybko i przyjemnie się je haftuje :-). Oczywiście te moją rękawiczkę posyłam na ostatnią już odsłonę zabawy "Choinka 2019" organizowanej przez niestrudzoną Kasię :-) Kasiu! Bardzo dziękuję za Twój czas, który poświęciłaś tej zabawie! Oczywiście na kolejną edycję, jeśli tylko nie brak Ci chęci,  też się zapiszę :-) Dla przypomnienia baner:
oraz kolaż ze wszystkimi haftami, które wykonałam w ramach tej zabawy
To mój ostatni post przed Świętami. 
Życzę Wam cudownych Świąt Bożego Narodzenia przeżytych tak jak lubicie najbardziej. Życzę Wam również by ta dobroć i serdeczność, które pojawiają się wraz z narodzinami  Jezusa trwały w nas cały rok!
Kasia

27 komentarzy:

  1. Ale ta rekawiczka piękna mówisz że prosta ale te detale sprawiają to coś. Całość zabawy urocza fajna będziesz miała choinkę ż tymi ozdobami.Dziekuje za życzenia i Tobie życzę wspaniałych Świąt w gronie rodzinnym

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ta rękawiczka jest niesamowita!!! Nie dziwię się, że skradła Twoje serce :). Detale czynią ją jeszcze bardziej efektowną. Kasiu, takie guziczki mogą być na aliexpress - tam jest ogromny wybór. Dziękuję za piękne życzenia! Tobie również posyłam kochana najlepsze świąteczne życzenia :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne świąteczne prace!!!
    Ja takie guziczki kupiłam kiedyś w sklepie internetowym nadodatek.pl (ale już ich nie widzę :(
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Mikołaj :)
    Piękne wszystkie prace. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Życzę cudownych, zdrowych, radosnych i
    spokojnych Świąt upływających we ciepłej atmosferze. :)
    Dorzucam Ciepłe i Puchate. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Masz rację, że te drobiazgi fantastycznie wykończają dzieło. Życzę ci świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz, jaśniejących pierwszą gwiazdką.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rękawica :)
    Zdrowych i pogodnych Świąt
    życzy Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne choinkowe prace :) Ja również życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt, i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt! I wielu kolejnych tak pięknych hafcików w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, dziękuję za życzenia:)
    Również życzę radosnego i spokojnego świętowania:)
    Rękawica niby prosta a przeurocza a kolekcja Twoich haftów piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia życzę Ci w ten świąteczny czas

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasieńko, święta chylą się ku zachodowi, a ja dopiero z pragnieniem życzeń przybywam. Tym bardziej one gorące; życzenia radości i siły, marzeń spełnienia, wiary i optymizmu, nadziei i kolejnych pragnień magicznych, czarownych, tajemnicą wypełnionych, sytych i nieskończonych. By magia świat nieustannie trwała, towarzystwem owiewała do kolejnych świąt… Samego dobrego i zdrowego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zawieszka :) Nie dziwię się, że się skusiłaś. Te dodatki robią całą robotę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace☺☺ Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Rękawiczka cudna! Nie dziwię się, że przepadłaś, też chętnie sięgnęłabym po igłę. Wyszła cudna zawieszka.
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna i zarazem zabawna ta rękawiczka :). Wszystkie prace śliczne, a mnie szczególnie spodobały się sanki z prezentami i witrażowa szopka.
    Wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przegapiłam świąteczne życzenia....
    A więc kolej na noworoczne - wystrzałowego Nowego Roku, ziszczenia się marzeń i pragnień.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Kasiu wykonałaś kawał naprawdę solidnej roboty ! Wspaniale zakończyłaś zabawę choinkową tą cudną mikołajkową rękawicą.Cały kolaż (za ktory dziękuję) jest naprawdę bajeczny :)
    Kasiu dziękuję również za wspaniały upominek,który od Ciebie dostałam.
    Moje serducho bardzo się raduje.
    Zapraszam Cię oczywiście do kolejnej edycji i życzę szczęsliwego i twórczego Nowego Roku :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu piekne są wszystkie Twoje hafciki jakie stworzyłas, rękawiczka super. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany jaka cudna rękawica!
    Kasiu cała Twoja galeria choinkowa jest przepiękna 😊
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę i Serdeczniści ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez mnie zauroczyły te rękawiczki, grinczowa czeka na wyfaftowanie w Nowym Roku :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne rękawica i te słodkie detale. Ja też szukam takich guziczków - już miałam problem przy strachu na wróble. Tych rękawic jest sporo widziałam u projektantki - ciekawa jestem które z kolekcji wybierzesz. Ja zachorowałam na butelki mam nadzieję,że w tym roku kilka powstanie. Życzę twórczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chylę czoła! Swieta robota ☺️

    OdpowiedzUsuń
  24. Rękawiczka jest wspaniała! Detale w niej ze starannością i bardzo pomysłowo dobrane! Guziczki mnie zachwyciły. Mam takie maleńkie, ale tylko w kształcie serduszek, a te gwiazdki urzekające!
    Zobaczyłam też pozostałe rękawiczki z serii. Jestem urzeczona i chętnie sama bym takie wyhaftowała, ale czas nie chce mi się rozciągać jak dmuchany balonik ;-((
    Pozdrawiam cieplutko, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasia, to jest cud! Dzięki !!! Bądź zdrowy!

    OdpowiedzUsuń