12 kwietnia 2021

Słodki sal na Boże Narodzenie - 4

Weny nadal szukam po kątach, może powinnam zacząć coś zupełnie nowego by się rozruszać? Z kronikarskiego obowiązku przedstawiam kolejną babeczkę z zabawy, którą organizowała Katarzyna. Tak się rozpędziłam z pisaniem postu, że dopiero teraz się zorientowałam, że nie mam żadnych zdjęć czwartej babeczki...ehhh... Lecę nadrobić braki... No fotki są:

Koraliki musiały być, tym razem nie oparłam się również śnieżynce :-) 

Idę szukać weny! A przydałaby się chociaż do pisania postów, bo dostałam cudny upominek od Ani z okazji urodzin Jej bloga, kolejny fatnastyczny upominek dotarł do mnie od Uli ze Świrów Rękodzieła, tu okazją też były urodziny i wreszcie od mojej Kochanej Ewci prezent urodzinowy...
Dobrego popołudnia! Dziękuję, że jesteście!

18 komentarzy:

  1. Ależ słodka ta babeczka, tylko zerwać i zjeść :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik Kasiu.
    To szukaj tej weny, szukaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i smakowita babeczka:)
    A jak już weny szukasz to zobacz czy i mojej tam nie ma - do robienia zdjęć i pisania postów:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy znajdujesz na to wszystko czas piękne prace i czytanie. Brawo. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do poszukiwań! U mnie kartki czekają na zrobienie, materiały mam, hafciki też, tylko tej weny brak...;) Śliczna babeczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na brak weny nie ma rady, nie mozna sie przymuszac, bo efekt bedzie odwrotny. Przeczekac, a sama wroci. A sniezynka super! Zwlaszcza te dodatki, koraliki i sniezynka! Super wyszla!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu u mnie też wenowe niziny i nic na to nie poradzisz, przyjdzie czas na robótkowe szaleństwa:))
    Babeczka przesłodka, do schrupania!
    Łasuch ze mnie straszny, więc z przyjemnością bym ją zjadła;)
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam smakowicie wyglada pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Te koraliki to prawdziwe wisienki na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetyczna babeczka:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i apetyczny hafcik. Szukaj weny, bo szkoda byłoby stracić możliwość oglądania i podziwiania Twoich prac. Czasem trzeba odpocząć, ale by nie za długo 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutka i nietucząca ta Twoja babeczka.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te Twoje babeczki :) Jak znajdziesz wenę, to uszczknij troszkę dla mnie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem tak, babeczka jest cudna i zawieszka z nią rewelacyjnie wyszła, a te koraliki zdecydowanie dodały jej uroku. Gdzie wynajdujesz takie fajne wzorki. Chętnie i ja bym taki przygarnęła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna zawieszka. I może dobrze, że nie jadalna, bo pewnie zaraz by zniknęła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń