31 maja 2023

Choinka V - Snow Friends Ornament

Rzutem na taśmę zamieszczam cudny hafcik od Dimensions na Kasiną "Choinkę 2023". Jak wiecie jestem wielką fanką tej firmy i najchętniej wszystkie zawieszki bym wyhaftowała... Zresztą... w zastraszającym tempie rośnie mi ilość wzorów, które chętnie wyhaftuję :-) Tym razem prezentuję 5 z 6 tagów. 4 już od dawna zdobią moją choinkę... 

Miesiąc minął mi jak z bicza strzelił... Dużo się teraz u mnie dzieje i zawodowo i prywatnie i w hobby też... W dodatku ogród upomina się o swoje i do Rodziców kosić trawę muszę jeździć co tydzień, bo jak zapuszczę działkę to żadne z nas jej nie ogarnie... I tak dosyć intensywnie mi czas płynie... Zmiany na każdym kroku :-) Dziękuję, że pomimo to jesteście nadal ze mną :-*

12 komentarzy:

  1. Super kolejna zawieszka powstała, fajne są te wzory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna zawieszka z kardynalkiem🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zawieszka. :)
    Ptaszyna urocza. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, ten ptaszek na zawieszce wygląda wspaniale. W ogóle cała zawieszka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała zawieszka. Przy tak napiętym dniu jeszcze zdążysz coś tak pięknego wyhaftować. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna cudowna zawieszka Kasiu!
    Jak zawsze wykonałaś ją perfekcyjnie:)
    Uściski zasyłam słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zawieszka Ci wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud, miód i orzeszki! Ja też mam już 5 tagów, ale jakoś tego ostatniego nie umiem wyxxx :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawieszka. Podziwiam WAS za te plastikowe kanwy

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna cudowna zawieszka. Dzięki Tobie też mam jedną z tej serii, a że Dimensions nie żałuje nici to z tych resztek mogę wyhaftować nawet koleją ozdobę , czyli 3szt. z 1 zestawu.

    OdpowiedzUsuń