16 czerwca 2023

Ciemiernik - maj

Nadal gonię w piętkę :-) Jednak jakoś wyjątkowo nie czuję stresu tylko rozpiera mnie pozytywna energia :-) Świadomość, że zmiany były mi potrzebne ma zbawienny wpływ na moje podejście do szaleństwa, które dzieje się wokół mnie :-) Wiem, że wszystko pokazuję z opóźnieniem. Myślę, że od września będę miała już więcej czasu i zacznę pojawiać się regularnie :-) Na teraz pokaże majowe postępy w ciemierniku. Nadal przybywa go po 248 krzyżyków tygodniowo :-)

Niedługo pojawię się z podsumowaniem postępów w samplerze!

Dziękuję, że jesteście :-)

13 komentarzy:

  1. Czekam na końcowy efekt zapowiada się pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż są sprawy ważne i ważniejsze, byle do przodu. Fajny obrazek się zapowiada !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft powstaje. Szczerze podziwiam za haftowanie na lnie. Mnie len przeraża tak bardzo, że nawet nie próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie piękny obrazek. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie już wygląda haft. Podziwiam za systematyczność. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej przybywa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę serię! Piekny haft! Dawniej sporo haftowałam, mam z tej serii glicynię, irysa, jaśmin i oset. Ciągle planuję kolejne, może właśnie ciemiernik, ale czasu wciąż brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za ten haft. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna z piękniejszych kart zielnikowych. To wyliczanie krzyżyków co do jednego jest dla mnie niesamowite. Dyscyplina zenitalna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstaje przepiękny haft. Kocham serię zielnikową.

    OdpowiedzUsuń