29 lutego 2024

Gnome Holding Holly - choinka 2024/2

Na kolejną odsłonę "Choinki" u Karoliny  przygotowałam jednego z gnomów od Mill Hill. Wzory te powstały na podstawie rzeźb, które tworzy Jim Shore. W zeszłym roku zakupiłam komplet 5 zestawów, potem dokupiłam drewniane bazy. Jakoś haftowanie na papierze perforowanym wydawało mi się być mało trwałe ;-) W końcu przyszła wena i jej efekt przed Wami :-)

Teraz pozostało mi wyhaftować pozostałe. Jednak jak znam siebie z pewnością w przyszłym miesiącu pokażę zupełnie coś innego :-)
Dziękuję, że jesteście!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe te małe ozdoby. Siedzenie przy choince , ubranej w niebanalne dodatki będzie bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny gnomek. :)
    Coraz częściej widzę gnomki wykonane różnymi technikami i zaczynam nabierać ochoty na takiego stworka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest czekam na nastepne pozdrawiam cieplutko🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny gnomem i piękne wykonanie, pozdrawiam☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny jest ten gnom. Zawieszka pięknie ozdobi choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, nie mialam pojecia o oryginale tych krasnali! Ciekawe bardzo :) A jeszcze ciekawsze, ze znalazlas drewniane bazy do nich. Oryginalne od Mill Hill czy ktos je prywatnie ulepsza? :P
    Super hafcik, tez jakos ostatnio lubie na drewnie haftowac. Choc wczoraj zaczelam xxx na siliconie. Ciekawe doswiadczenie, przy pruciu nic nie widac juz wyxxx dziur :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się zalogować, uff :) Gnomek cudny, a jak się haftuje na takim drewienku, łatwiej czy trudniej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog! Na pewno będę częściej odwiedzać. Zapraszam też na mojego nowego bloga - mylifeline.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesympatyczny gnomik. Jeszcze nie haftowałam zestawów z tej firmy ale z koralikami pewnie jest więcej pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ozdoba :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wykonany haft. Tyle w nim detali i dlatego taki ciekawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń