30 marca 2024

Gingerbread tree - choinka 2024/3

Wiecie, nie mam pojęcia kiedy zleciał ten miesiąc, ba nie wiem jakim cudem mamy już kwiecień za pasem... Myślałam, że z wiekiem czas trochę zwolni... a tu jakoś jest odwrotnie ;-)

No nic, do sedna ;-) dzisiaj na Choinkę u Karoliny posyłam choinkę! ;-) Jeden z cudnych projektów od Suzir,ya Edynoroga. Kolejne przesłodkie piernikowe ozdoby :-) nie muszę chyba mówić, że mam oczywiście komplet i w miarę chęci, natchnienia powstaną wszystkie ;-)


Dzisiaj Wielka Sobota, chciałam życzyć Wam zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, wszelkich łask płynących od Zmartwychwstałego Jezusa, spędźcie je tak, jak tego potrzebujecie!

Uściski :-)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i Tobie życzę dobrych i spokojnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej ale ladne Kasienko wzajemnie zycze zdrowych i pogodnych Swiat🥰😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Alleluja!
    Piękna ozdóbka! Widziałam je ostatnio na stronie, ale jeszcze bardziej zaciekawiły mnie te na złotych bazach. Zamówiłaś już? Odnośnie tych na plastikach, możesz poradzić, które wybrałaś? Chciałabym sobie zamówić wiedźmy, ale żeby były sztywne, chyba takie jak Twoja choinka. Który zestaw masz; transparent acrylic czy transparent from flexible plastic?
    Czekam na kolejne z tej serii w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kasiu. Tobie i Twoim bliskim również życzę wesołych Świąt Wielkanocnych,
    smacznego jajka oraz szalonego i wyjątkowo mokrego Śmigusa Dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna piernikowa ozdoba! Widać, że wzór świetnie dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ozdoba☺️☺️ Wesołych Świąt ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kasiu za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Ozdoby jak zwykle bardzo śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik śliczny taki mały ale pracochłonny. Radosnego świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile detali na tym drzewku piernikowym. Wygląda ślicznie. Trzymam kciuki za kolejne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dopracowany jest ten choinkowy hafcik.
    I zawieszka wyszła świetnie.
    Z radosnym Alleluja pozdrawiam i życzę Ci, Kasiu, Bożego Błogosławieństwa na każdy czas :-)

    OdpowiedzUsuń