30 kwietnia 2024

Lace Roses - choinka 2024/4

Łatwo nie było ;-) przed chwilą przyszyłam ostatni koralik... Ufff... Zdążyłam na kwietniową odsłonę Choinki u Karoliny :-) Wyhaftowałam ostatnie z piernikowych serduszek od Suzir'ya Edynoroga. Są prześliczne. Nie mogę się na nie napatrzeć. Ostatnio kupowałam komplet dla Małgosi i to był impuls by mieć już wszystkie gotowe :-) Zdjęcie byle jakie, bo już ciemno za oknem. Jutro podmienię na ładniejsze, odszukam w pudle pozostałe serca i zdjęcie kompletu też wstawię...

Dziękuję za wszystkie komenatrze i za to, że jeszcze tutaj zaglądacie :-)
Piegucha - a to coś nowego... nie widziałam jeszcze tych złotych baz. Według opisu na zestawie mam flexible plastic. Jak dla mnie to jest sztywne, ale z ciekawości porównam sobie to co jest w tych pierniczkach i w gwiazdkach. Tak naprawdę interesowało mnie tylko to, aby to były zawieszki. Każdy z tych zestawów ma bazy w dwóch wersjach. Do postawienia i do powieszenia. Te wiedźmy też bardzo mi się podobają... zresztą... nie tylko one ;-)

9 komentarzy:

  1. Cudne piernikowe serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te serduszkowe zawieszki wciąż nie przestają mnie zachwycać. Piękne jest Twoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są te serduszkowe "pierniczki". Bardzo ładnie się prezentują.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne sa te piernikowe serduszka pozdrawiam🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serce i zazdroszcze, ze masz juz wszystkie 4 wyhaftowane. U mnie tylko 2. Jeszcze nigdy nie haftowalam kwiatkow, wiec troche sie obawiam jak mi wyjda i dlatego tak ciagle odkladam na pozniej. Dzieki za info odnosnie plastiku. Chyba jak wroce z wakacji to zamowie kilka(nascie?) zestawow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piernikowe serduszko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszko. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega! Robi wrażenie prawdziwego pierniczka do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń