30 sierpnia 2024

Lunar galaxy - choinka 2024/8

Zawieszka dawno wyhaftowana, zdjęcia już w zeszłym tygodniu były zrobione a mnie jakoś nie po drodze było do pisania... Jednak, ponieważ znowu mam wyjazdowy weekend to nie mogę tego odkładać w nieskończoność i chcę pokazać Wam kolejną gwiazdkę od Suziry'a Edynoroga. Oczywiście wędruje ona na "Choinkę 2024" do Karoliny :-) Nie chcę się powtarzać, ale to jedna z moich ulubionych firm tworzących zestawy do haftu. Co już mam wrażenie, że większość tych zestawów, które mnie zachwycają mam wyhaftowane to przybywają kolejne ;-) Lista hafcików i haftów wydłuża się i wydłuża ;-) 

Została mi jeszcze jedna gwiazdka i komplet czterech będę miała gotowy... Może uda mi się we wrześniu ją zrobić... Byłoby fajnie, bo gnomy od Jim Shore pchają mi się w oczy i krzyczą, że to już ich pora na choinkę ;-) Mam nawet dwa zaczęte, niestety na wyjazdach mam mało czasu na haftowanie i jeśli już to robię to tylko z kolorami, które są łatwe do rozszyfrowania. Nie wiem czy wiecie, ale zestawy od Mill Hill mają muliny nieposortowane i dlatego aby haftować podobne odcienie muszę być w domu i mieć dobre światło. 
Piegucha - musisz uzbroić się jeszcze w odrobinę cierpliwości... gnomy na pewno będą - tym bardziej, że lecą już do mnie nowości ;-)

Bardzo dziękuję, że jeszcze tu do mnie zaglądacie!
Miłego wieczoru!

9 komentarzy:

  1. Śliczna jest i do tego w niebieskościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna gwiazdeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, że te zestawy są śliczne. Same wspaniałości nam za każdym razem pokazujesz :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowosci? Koniecznie musisz pokazac! Juz dawno nie robilas wpisow zakupowych.
    A ja bede miala okazje spelnic marzenie i zrobic nieco inne zakupki niz w Beneluxie. Wczoraj zarezerwowalam lot i hotel do Glasgow. Wybieram sie na Creative Craft Show w Glasgow w pazdzierniku. Pamietam jak lata temu jaemigrantka pokazywala targi i zakupy, wzdychalam siedzac w zimowym Michigan. A teraz tam bede! :) bilet wstepu jest az na 3 imprezy: creative craft show, stitch show i crafty christmas show :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna gwiazdka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna Gwiazdka😚🙂
    Ja na wyjazdy to najczęściej biorę szydełko z haftu rezygnuję , za dużo z nim zachodu !

    OdpowiedzUsuń