25 września 2024

Radiance in the clouds - choinka 2024/9

Jak zaplanowałam tak zrobiłam. Uparłam się i ostatnią z czterech gwiazdek od Suziry'a Edynoroga udało się wyhaftować na wrześniową "Choinkę" u Karoliny :-) Cieszę się niezmiernie, fajnie mieć kolejny śliczny zestaw zawieszek na choinkę :-)
We wrześniu miałam przyjemność po raz drugi gościć na III Zlocie Hafciarskim. Niesamowite wydarzenie, gdzie najważniejsza była możliwość spotkania się w gronie ok. 70 osób zakręconych na punkcie haftu krzyżykowego. Wyobraźcie sobie, że każda z tych osób przywiozła ze sobą swoje prace do pokazania... było tego naprawdę dużo i mam wrażenie, że nie obejrzałam wszystkiego. Wróciłam nabuzowana chęcią haftowania... Nie muszę chyba mówić, że lista zachciewajek hafciarskich wzrosła a portfel się uszczuplił ;-)

Dziękuję za Waszą obecność i komentarze!

Piegucha - masz racje, post zakupowy jest dobrym pomysłem :-) czekam w takim razie na relację z Twojej podróży... już niecierpliwie wyglądam wpisu na blogu!

7 komentarzy:

  1. Piękny zestaw! Cudne niebieskości!
    A zdradź gdzie byłaś na zlocie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zestaw, prawdziwe gwiazdki z nieba, będą piękną ozdobą na choince, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne sa te gwiazdki super ze je masz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna śliczna gwiazdka. Cały zestaw zasługuje na to żeby go wyhaftować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna śliczna gwiazdka. Świetne spotkanie sama bym chętnie pojechała na taki zlot. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jaka cudowna ta gwiazdka. Zresztą wszystkie bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń