21 kwietnia 2010

Już mam!

Wczoraj otrzymałam jakże oczekiwaną przesyłkę. Jedynym utrudnieniem był fakt, że w pracy byłam do 22 i cieszyć się nią mogłam dopiero po przyjściu do domu. Ochom i achom nie było końca, zresztą teraz robiąc zdjęcia nadal wzdycham. Mogę wreszcie spokojnie w świetle dziennym pooglądać jakie to cuda wylosowała dla mnie Anek w swojej wiosennej wymianie ATC. Tematy były trzy, zrobiłam na każdy temat po 5 kart, czyli dostałam 15. Oto cuda należące do mnie:
   Jewa       

                

 

 


 

 

 



 


    Anek73

 

 
MałgorzataD 

Piękne są... siedzę i odejść od nich nie mogę. Dziewczyny bardzo dziękuję!
Oczywiście karty nie są krzywe, mnie się spieszyło (zaraz biegnę do pracy) ze zrobieniem zdjęć i takie krzywulce mi powychodziły... Mam nadzieję, że dobrze rozszyfrowałam nicki dziewczyn. W razie czego proszę o sygnał to naniosę poprawki.
Ania zaskoczyła mnie, w liście oprócz wyżej pokazanych kart znalazłam przydasie i herbatkę, którą zabieram do pracy.
Aniu, bardzo dziękuję :-)
Na dziś kończę zachwyty, wznowię je wieczorem po powrocie z pracy :-)
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. ATC to super zabawa, mnóstwo ciekawych pomysłów i można poznać wiele interesujących blogów.
    Widzę tu mojego ATCiaka, a ja mam Twojego.
    Bardzo dziękuję za fajną wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wymiankę, mam twojego ateciaka ;)

    OdpowiedzUsuń