26 czerwca 2011

Psy 5/9

Wreszcie, nawet nie chcę liczyć po ilu miesiącach czekania dotarła do mnie kanwa Milenki.
Dane mi było wyhaftowanie na niej piątego (ale dla mnie dopiero czwartego) obrazka. Gdzieś po drodze zaginął mi obrazek 4/9 a może jeszcze nie dotarł do mnie? No nic, najważniejsze, że drgnęło i jest szansa, że zabawa potoczy się dalej.
Trafił mi się prosty i szybki obrazek. Mało kolorów, banalne kontury. Gdyby wszystkie takie były...
a tak prezentuje się całość
Już niedługo polecą w dalszą drogę...

* * * * *

Wczoraj, po tygodniowym pobycie w domu (L4) wystrzeliłam z domu jak strzała. Okazją było kolejne robótkowe spotkanie o którym przypomniała mi Marina. Jak dobrze było zobaczyć się z dziewczynami, pogadać, pośmiać, pozachwycać się cudami powstałymi w ich rękach!
Miałam przyjemność poznać Kinię i Mysię! Serdecznie pozdrawiam!
Marina! dziękuję za przypomnienie!

* * * * *

Aneladgam - dziękuję za wiarę we mnie :-) postaram się nie zawieść!
Ulciu - w czasie Świąt żywcem brakowało mi czasu, w szoku jestem, że coś w ogóle udało mi się zrobić. Mam nadzieję, że teraz będę bardziej systematycznie się pojawiać.
Marina - jak dobrze, że mi napisałaś o spotkaniu!

8 komentarzy:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja niedługo chyba zapomnę jak wyglądasz. Mam nadzieję, że uda nam się spotkać na lipcowym spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dziewczyny - jak ja bym chciała w końcu przybyć na takie spotkanie...... Nie wiemm co będzie w lipcu..... A tu jeszcze rok wygnania....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że pieski ruszyły :)
    Zaginiony psiak po prostu do Ciebie nie dotarł Safrin ostatnio mi pisała, że jej kanwa zaginęła na poczcie, wyślę jeszcze raz już pustą kanwę a na końcu wyszyje wszystko "swoje", czyli napis i pierwszy obrazek

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, drgnęło :) Jak to dobrze. Żeby jeszcze wiadoma osoba drgnęła :(
    Ślicznie wyszyłaś pieska, kochany jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również było niezmiernie miło Cię poznac.
    Trzymam kciuki za wszystkie RRy ;O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również było bardzo miło ;o) Do szybkiego zobaczenia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie bo kolejną kanwę z psiego rr już jakiś czas temu wysłałam do Ciebie i tak się zastanawiam czy doszła?? Bo to było na początku czerwca...

    OdpowiedzUsuń