28 czerwca 2011

Torebki 2/9

Wyścig z czasem wygrałam! Uff!
Torebkę na kanwie Anek skończyłam w niedzielę, pomogło mi w tym L4, aczkolwiek zdarzało się, że drzemałam w trakcie haftowania... Obrazek bardzo na czasie, kojarzy się z wakacjami, morzem, rozgrzaną plażą, krzykiem mew, gorącym piaskiem przesypującym się pomiędzy palcami. Marzę o urlopie!
Wyzwaniem okazał się wpis do notesiku, ale o tym przekonacie się same :-)
W poniedziałek psy i torebki powędrowały do Mamuśki a ja dalej zawzięcie macham igłą.

* * * * *
Marina - a jak mnie było przyjemnie! :-)
Dorfi - w lipcu na spotkaniu prawdopodobnie jednak mnie nie będzie, pojawię się dopiero w sierpniu. pozdrawiam :-)
Justa - czekam na Ciebie i też tęsknię! Czas szybko biegnie, jeszcze trochę i się spotkamy!
Jewa - dziękuję za informację, bo już się zastanawiałam czy czegoś po drodze nie pomyliłam.
Aneladgam - może drgnęło, tylko jeszcze nic o tym nie wiemy...

1 komentarz:

  1. super...Mamuśka szybko wyhafci...i potem ja...już się cieszę na kolejną szmatkę...:-)))

    OdpowiedzUsuń