03 marca 2019

Króliczek

W sklepach czuć już wiosnę i zbliżającą się Wielkanoc. Pojawiły się króliki, jajka, dominuje kolor zielony i żółty. I ja poczułam tę zmianę w powietrzu i zapragnęłam stworzyć coś innego niż zimowe hafty, których sporo robię. Przygotowałam już materiały na dwa wiosenne hafty i nie pozostaje mi nic innego jak się za nie zabrać. Jednak zanim powstaną wpadł mi w ręce taki drobiazg, który miał być dla mojej bratanicy, ale jakoś nie wytrzymałam i  ja się troszkę pobawiłam :-)
Jak widzicie to naprawdę zabawa, nie wiem czy półgodziny zajęło mi wyhaftowanie i sklejenie całości. 
Tył króliczka zasłoniłam filcem i dokleiłam maleńki pompon. 
Zabawę miałam świetną i żeby jednak i bratanica miała frajdę to dla niej zostawiłam słonika i lamę :-) Nie mogę się już doczekać aby zobaczyć jej radość :-)
Zestawy znalazłam w Empiku, kosztują 7,99.

Z oczami jest coraz lepiej, jedyne co się dzieje to gorzej widzę i boję się, że trzeba będzie szkła zmienić na mocniejsze. Zresztą, byleby widzieć gdzie igłę wbijam ;-) i literki złożyć w sensowną całość :-) 
Przede mną kolejny miesiąc chodzenia po lekarzach, zaświadczenia potraciły ważność i chcąc nie chcąc muszę po raz drugi zaliczyć specjalistów i prosić się o nowe. Zresztą, byleby mieć wreszcie wyprostowaną przegrodę :-) może wtedy odetka mi się wreszcie nos :-)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze! Miłej niedzieli!

14 komentarzy:

  1. Szybkiego uporania się z dolegliwościami zdrowotnymi ci życzę!:)A te zawieszki są świetne, ciekawe, czy w naszym Empiku mają takowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zawieszki. Mało pracy, ale efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale swietne hafciki! Zajaczek boski, ale slonik tez fajny! Musze powiedziec Matkasowi, moze w Katowicach tez sa.
    Duzo zdrowka! Moj nos tez ciagle zatkany, czekam az zrobi sie cieplej. Bledy mlodosci ciagle mi o sobie przypominaja, nie ma to jak z glupoty zalatwic sobie zatoki ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny króliczek :) a pomysł z ogonkiem bombowy!:) Świetna zawieszka a i te dwie dla bratanicy również.Dzięki ,że o nich napisałaś i pokazałaś może mojej Mamie uda się je kupić :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zawieszki! sama mialabym mega frajde przy ich wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najmniej stania w kolejkach do lekarzy
    A Wielkanoc super się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zabaweczki robisz. Lama jest pierwszorzędna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kroliczek zobacze czy u nas jest zdrowka zycze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu takie piękne maleństwa, że człowiek od razu się uśmiecha na ich widok😀 Z królika słodziak pierwsza klasa,ja też bym nie wytrzymała i musiałabym już coś×××😉 Dziękuję za odwiedziny w moich skromnych progach i życzę dużo zdrowia i cierpliwość i w tych zdrowotnych papierowych sprawach. Pozdrawiam ciepło 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten zajączek jest super, a jeszcze jest lama i słonik :).

    Też tak mam, że kupię coś siostrzenicom, a potem sama mam ochotę na ich prezenty hihi. Ale wtedy lecę do sklepu i kupuję też dla siebie :).

    Jakaś zmowa tych okulistów do postarzania nas hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy króliczek :) Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała rzecz a cieszy:) Frajda takie coś haftować:)
    Zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny królicze 🙂 i ten uroczy ogonek.

    OdpowiedzUsuń