24 marca 2019

Prezent

Pod koniec zeszłego roku na blogu "Robótki Maleństwa" Justyna wraz z Mamą ogłosiła styczniową zabawę komentarzową. W lutym ogłosiła wyniki i okazało się, że ja, która absolutnie szczęścia w żadnych grach nie miewam (Chmielewska miała rację - kwietniowa jestem) otrzymam upominek za największą liczbę komentarzy :-)
W piątek przesyłka dotarła :-) Spodziewałam się małej koperty a dostałam... no same popatrzcie:
Cudności ręcznie robione:
Zbliżenie na cudną podkładkę z makami :-)
 Na uroczy magnesik :-)
I ślicznego ptaszka :-)
Różne przydasie:
Jestem zachwycona! Podkładka jest przepiękna :-) Zastanawiam się jak ją wyeksponować, bo na pewno nic na niej leżeć nie będzie :-) Maki i ta czerwień... no cudo :-) 
Bardzo dziękuję za tak różnorodny prezent :-)

Cieszę się z Waszych odwiedzin i komentarzy! Dziękuję :-)

9 komentarzy:

  1. Różnorodny prezent i jakie piękne rękodzieło ! Jesteś szczęściarą nie ma co :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kasiu :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu szczęście się do Ciebie uśmiechnęło i to bardzo ! Piękne prezenty otrzymałaś .
    na takiej podkładce to żal coś postawić , ja to bym ją w ramkę oprawiła tylko bez szybki żeby się zmieściła :D
    Pozdrawiam cieplutko :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. SZCZĘŚCIARA brawo ty a przesyłka super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty! Pocieszę cię: ja też jestem kwietniowa. Ale tu w świecie blogowym jakoś miewam dużo szczęścia...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń