27 marca 2019

Czerwoni

W tym poście pokazywałam już te skrzaty. To pierwowzory, które zostały sprezentowane moim koleżankom w pracy na święta. Już wtedy wiedziałam, że zrobię ich więcej i tylko kolorami będę żonglować. Na pierwszy ogień jako dominującego koloru użyłam czerwonego:
W zasadzie te skrzaty niczym nie różnią się od poprzednich. Zmieniałam jedynie kolor czapek, ewentualnie rękawiczek. Na tył zawieszek zaplanowałam papier ryżowy w gwiazdki. Jednak to zrealizuję dopiero po powrocie ze szpitala. 
Moje skrzaty zgłaszam do zabawy "Choinka 2019"
Teraz znikam się spakować do szpitala. Na szczęście wszystko mam już przygotowane, zostaje mi to tylko poukładać w torbie. Coś do haftowania również zabieram, bo wszystko wskazuje na to, że operację będę miała dopiero w poniedziałek. Muszę czymś ręce zająć :-) Oczywiście podglądać Was będę, ale komentarze nadrobię dopiero w domowych pieleszach :-)
Dziękuję za Waszą obecność i każde słowo!

13 komentarzy:

  1. Prześliczne zawieszki ze skrzatami. Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te skrzaciki zdrowia zycze wszystko bedzie ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko załatw w tym szpitalu, co masz załatwić i wracaj do nas. Zdrowa.:) A te skrzaty i zawieszki z nimi są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Duzo zdrowka!
    A skrzaty super, natomiast wykonczenie boskie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne skrzaciki :)
    Ściskam kciuki ,wracaj szybko :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzaty z pomysłem. Efekt rewelacyjny. Niech wszystko przebiega w jak najlepszym porządku, szybko i bezboleśnie. Dobrego zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zawieszki :) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwaliłaś system tymi zawieszkami - są boskie!
    Kuruj się tam i wracaj cała i zdrowa jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te skrzaty, takie malutkie, uśmiechnięte, kto by takiego nie chciał? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne skrzaty! Na pierwszych zdjęciach myślałam,że są malowane , a to hafciki!Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna brygada brodaczy na Twoich bombuchach wylądowała .
    Podobają mi się bardzo 😃
    Serdeczności ślę 🌷🌻🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! A sposób wykonania zawieszek, ich wykończenie - majstersztyk i perfekt!

    OdpowiedzUsuń