31 lipca 2019

Skarpeta, której nie widać :-)

Dziękuję Wam za Wasze wsparcie :-) Syn jest już w domu, pół stresu i jeżdżenie do szpitala już za mną. Zaczynam łapać oddech :-)
Czasem L4 można spożytkować również i na robótki... Dobrze, że w kwietniu po operacji przegrody nosowej wena nie dała mi spocząć na laurach, bo dzięki temu mogę dalej brać czynny udział w zabawie Kasi - "Choinka 2019".
Dziś przedstawię Wam Misia :-) Miś jest bardzo słodki i jest już skarpetą, ale niestety bateria w aparacie padła gdy chciałam zrobić zdjęcia... Złośliwość przedmiotów martwych bywa bardzo dokuczliwa... zatem na razie Miś bez zdjęć w formie docelowej.
Haftowałam muliną DMC według legendy, oczywiście gdzie tylko mogłam użyłam też muliny Etoile, ale ją trudno uchwycić na zdjęciach. Wzór pochodzi z Profilo N. 106. i nie jest jedynym, którego w kwietniu wyhaftowałam z tego magazynu :-) w sierpniu pokażę kolejnego zwierzaka. Zdolności do szycia nie mam żadnych, skorzystałam więc z usług znajomej krawcowej i dzięki niej mogę się cieszyć kolejnym zagospodarowanym haftem :-) 
Dla porządku baner zabawy :-)

Dziękuję Wam! Dobranoc :-)

20 komentarzy:

  1. Skarpetka urocza ciesze sie ze z synkiem jest dobrze a Ty teraz odpoczniesz pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jaka dobra wiadomość, że Synuś w domu pod opiekuńczym okiem Mamy :)
    A Misiu, no cóż, cudowny jest - nie mogę się doczekać aż nam pokażesz go w ostatecznej formie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skarpeta, dobrze, że Synek jest już z Tobą. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre wiadomości Kasiu zawsze cieszą, najważniejsze że synuś już w domu:)
    Skarpeta jest śliczna ,a misiak jak to misiak...słodki:)
    Pozdrawiam słonecznie .
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny misiek:-)
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka Wam życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wszystko już na dobrej drodze :o) Misio - słodziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że synuś w domu!!!
    Skarpeta rewelacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny hafcik :) Dobrze, że syn już jest w domu. Dużo zdrowia dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ekstra jest!
    I ciesze sie ze zdrowie synowi wróciło;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że syn już odzyskuje siły :)
    Misio wygląda wspaniale. Czekamy na zdjęcia skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdróweczka dla synka. Szpitale to nic ciekawego.
    A misio pysio słodziutki i milutki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim życzę Synkowi dobrego zdrówka i nigdy więcej szpitali. Miśkiem jestem zachwycona. Lubię ten "profilowy" styl. Żałuję, że nie mam dostępu do tej gazetki...
    Pozdrawiam i kibicuję skarpecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny miś :)! Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziak! Wyobrażam sobie tę piękną skarpetę. Czekam niecierpliwie na zdjęcia.
    Dużo zdrowia dla syna, najważniejsze, że est już w domu 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiż on jest słodki ten smutasek!
    Kasieńko trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Misio rewelacja! Profilo ma fajne wzory.:)Szybkiego wyzdrowienia synkowi życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszło, przeleżał u mnie ten numer i nic z niego nie wyhaftowałam, a takie fajne wzory:( Świetny haft, uroczy ten misiek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrówka dla synka. Misiaczek jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Misio w sweterku - och! ach! uwielbiam takie projekty! koncz szybko bo chcemy sie zachwycać :P

    OdpowiedzUsuń