22 sierpnia 2019

SAL - słoiki bożonarodzeniowe - 6

Ten czas ostatnio jakoś tak szybko przecieka mi przez palce. Ani się obejrzałam a już nadeszła pora na odsłonę kolejnego słoika (już 6!) w zabawie u Agnieszki. Z powodu mojego opóźnienia tym razem mam do pokazania dwie zawieszki. Jedną z szóstym słoikiem i skończoną piątą z zeszłego miesiąca. Oto sierpniowy bohater:
Kanwę plastikową podkleiłam białym filcem i dodałam srebrny sznureczek jako zawieszkę :-) Niestety zagapiłam się i nie mam zdjęć bez konturów - tym razem różnica była naprawdę oszałamiająca - ale możecie to zobaczyć u innych dziewczyn biorących udział w SAL-u :-)
I skończony piąty, lipcowy słoiczek:
Tym razem kanwę podkleiłam czerwonym filcem i w tym samym kolorze dodałam sznureczek :-) Dla porządku wklejam jeszcze banerek z zabawy 
I idę spać, bo ostatnio to grzyby królują w moim dniu codziennym ;-)
Dziękuję za komentarze i dobrej nocy Wam życzę :-)

13 komentarzy: