16 marca 2021

Świąteczne drzewko

Na rozproszenie stresu,  kolejna folklorystyczna zawieszka :-) Myślę, że choinka bardziej przypomina świąteczne drzewko niż bałwan-robot z poprzedniego miesiąca :-) 

Zawieszka oczywiście wędruje na Kasiną "Choinkę 2021"
Pokazać Wam jeszcze chciałam rękawiczkę z tego wpisu, wreszcie udało mi się wykończyć ją tak jak chciałam
Muszę przyznać, że bardzo długo czekała na moja wenę ;-)

Dziękuję za każde słowo, które zostawiacie!
Proszę o trzymanie kciuków, bo boję się, że dzień przed pójściem do szpitala dostanę informację, że zabiegu nie będzie :-(
Nawet nie chcę myśleć ile musiałabym czekać na kolejny termin... 

29 komentarzy:

  1. świetna ta choineczka, sliczna.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te zawieszki. Świetnie będzie wyglądać Twoja choinka z nimi. Trzymam kciuki za pomyślny zabieg i szybki powrót do zdrowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj śliczna choinka , bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. eeee noooo bałwanek-robot jest super jako i choineczka :)
    no i zobaczyć Twoją ustrojoną choinkę to będzie coś.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniały mi się święta i znowu za nimi zatęskniłam jak zobaczyłam cudowną choinkę, jest niezwykła tak jak większość prac na tym blogu, pozdrawiam☀️

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ta choinkaa rekawiczka czekala na super wykonczenie pozdrawiam😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chrzan, wiecej optymizmu! Bedzie w terminie i wszystko bedzie oki!
    Makumba-rekawiczka super! A choinka bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zawieszki! Trzymam kciuki, wszystkie dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jaka super choinka! A i rękawica też wyszła świetnie. Oczywiście, kciuki trzymam ze wszystkich sił!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasieńko, mocno trzymam kciuki za zabieg!
    Obie zawieszki są wspaniałe, ale ta choinka wyjątkowo jest kolorowa i oryginalna.
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  11. obie śliczne, ale ta choineczka jest magiczna wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafty Kasiu. Trzymam kciuki żeby nic Ci nie odwołali i żeby wszystko dobrze było

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásne výšivky, obe.
    A držím palce, aby zákrok dobre dopadol a nič nebolo odvolané...
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super choineczka i rękawiczka też. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasieńko kochana przede wszystkim trzymam kciuki by zabiegu nie odwołali. Trzeba być dobrej myśli. A choinka czadowa! Bardzo podobają mi się te awangardowe wzory! :) Rękawiczka też super!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prace! Pozdrawiam i życzę by wszystko poszło po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haftowana choinka jak malowana. Mam nadzieję, że zabiegu nie odwołają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się Twój styl haftowania.
    Mam nadzieję, że nie odwołali Twojego zabiegu w szpitalu. Zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinka jest super i bardzo fajnie wykończyłaś rękawicę :).

    Mam nadzieję, że jesteś już po zabiegu i wszystko jest dobrze :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe hafciki Kasieńko !
    Ta choineczka kojarzy mi się z Alicją w krainie czarów,zupełnie nie wiem dlaczego ;)
    Kochana życzę Ci dużo zdrówka i oczywiście trzymam kciuki :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Same choinkowe delikatności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana zawieszka choinkowa mega kolorowa, piękny ten wzorek jak malowany! 🤩
    Rękawiczkę wykończyłaś fantastycznie 😊
    Trzymam mocno kciuki za pomyślność w powrocie do zdrowia i pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń